Welpen

Welpen zijn jongens en meiden tussen 7 en 11 jaar die elke zaterdagochtend leuke avonturen beleven.

Elke zaterdag komen we tussen 10:00 en 12:00 uur bij elkaar in ons clubhuis.

We doen dan allerlei leuke dingen, zoals spelletjes, wat leren over EHBO, speurtochten, een kampvuur maken, verkleden en nog veel meer!

Keertje komen kijken?

Lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Dan kan je een mailtje sturen naar ons onderstaande mailadres. Je mag 4 keer komen kijken, na deze 4 keer maak je een beslissing of je wil blijven of niet.

Kun je een keer niet komen, dan kun je ons mailen. We vinden het fijn om te weten of we wel of niet op je hoeven te wachten. Maar als je gewoon een vraag hebt mag je natuurlijk ook altijd bellen of mailen.

De mail van de welpenleiding is:
welpen@scouting-westenenk.nl

Leiding

Rosalie

Hoi! Ik ben Rosalie, en ik ben 22 jaar. Ik geef sinds kort leiding bij de welpen, en heb hier voor al een paar jaar leiding gegeven bij de bevers.

Micha

Hoi! Ik ben Micha, en ik ben 18 jaar. Ik geef sinds kort leiding bij de welpen, en heb ook al een jaar leiding gegeven bij de bevers. Ik ben ook nog actief lid bij de RSa.

Marieke

Hoi! Ik ben Marieke, en ik ben 18 jaar. Ik geef sinds kort leiding bij de welpen, en ik ben lid bij de RSa!

Uniform

Op scouting hebben alle welpen een uniform, deze bestaat uit: een blouseeen das en een dasring
Dit uniform koop je als je hebt besloten om lid te worden bij de scouting.
Hiervoor hebben we een speciale installatie-opkomst, deze hebben we elk halfjaar.
Bij de installatie-opkomst ga je samen met andere kinderen een welpenbelofte af leggen.
Hiermee beloof je dat je je als een goede welp zal gedragen.

Ook kan je insignes verdienen, een insigne kan je dan op je blouse naaien, hiermee laat je zien dat je een bepaalde ervaring hebt opgedaan bij de welpen rondom een bepaald onderwerp.